Lidé jako vizitka

Jak vypadá vaše firma, když promluví člověk

Máte dobré lidi, jen někdy působí navenek jinak, než byste potřebovali a než odpovídá kvalitě firmy.


Recepce je první dojem. 

Obchodník je vaše vizitka. 

Technik je ten, kdo za vás jedná v terénu.

 

A teď si upřímně řekněme:

Působí vždy profesionálně?
Odpovídá jejich styl firemní úrovni?
Ví, co říkají hlasem, pohledem?
A co zůstává, když schůzka skončí ?

Klient se nepotkává s logem, ale s vaším člověkem. A právě on - jak mluví, jak jedná, jak vypadá - rozhodne, co si o vaší firmě klient bude myslet, co si odnese, jaký dojem zůstane.

 

Pro koho je workshop?

  • Pro recepce, obchodníky, asistentky/asistenty - kdo přichází do přímého kontaktu s klientem
  • Pro techniky nebo terénní pracovníky, kteří nejsou v kanceláři, ale jsou tváří značky venku
  • Pro nové lidi, kteří mají hned od začátku vědět, jak vystupovat jménem firmy.

 

Ve firmách se běžně děje?

  • První dojem je rozpačitý. Zaměstnanci působí nejistě nebo naopak příliš „po svém“
  • Styl oblékání a vystupování není sladěný - každý to „má“ jinak
  • Obchodník působí příliš neformálně, technik neumí zakončit schůzku, recepce neví, jak být ta první ve firmě, koho klient potká
  • Klienti někdy odcházejí s dojmem, který nechcete, aby si odnášeli

 

Co po workshopu pochopí?

  • Vaši lidé budou vědět, jak vypadá profesionální vystupování a hlavně - jak ho přizpůsobit konkrétním situacím
  • Naučí se číst reakce druhých a přizpůsobit se jim nebo předvídat
  • Budou vědět osobní styl oblékání a komunikace, který odpovídá jejich roli ve firmě
  • Budou jistější, příjemnější, lépe zvládnou drobné zmatky i neočekávané situace
  • A hlavně budou chápat, že jsou součástí značky. A podle toho se začnou chovat

 

Obsah workshopu:

  • První dojem - řeč těla, tón, komunikace
  • Styl oblékání podle pozice a situace (srozumitelně, bez módních lekcí)
  • Konkrétní situace
  • Příchod klienta
  • Doprovod / čekání
  • Podání ruky / přivítání / rozloučení
  • Jednání u stolu vs. „v terénu“
  • Co dělat, když „něco nejde podle plánu“
  • Vědomý styl a firemní přítomnost
  • Vše formou tréninku, ne teorie

 

Délka a forma:

3,5 - 4 hodiny (ideálně dopolední blok)
Osobně u vás ve firmě / nebo online
Součástí je úvodní 30 min. konzultace se zadavatelem - domluvíme cíle, úroveň týmu, vyjasníme potřeby
Možnost navázat individuální konzultací s klíčovými lidmi (obchodník, recepce)

 

Příběh z praxe:

Firma: středně velká stavební společnost, která začala získávat větší klienty, větší hráče na poli developerů
Situace: „Víme, že máme dobrý tým, ale klienti občas řeknou, že působíme jako malá rodinná firma.“
Cíl: sladit vystupování, styl a komunikaci napříč týmem
Spolupráce: workshop pro 12 lidí + 2 individuální konzultace (obchodník a office manažerka)
Výsledek:
Lidé si začali hlídat, jak a s kým mluvit
Obchodník upravil styl oblékání pro formálnější klienty
Recepece chápou důležitost prvního dojmu, jak reagovat, když klient musí čekat
Obrovská změna v celkovém dojmu firmy během pár týdnů

 

Ohlasy, které zůstávají:

"Chtěla jsem Vám ještě jednou poděkovat za dnešní skvěle připravenou prezentaci. Ohlas byl okamžitý a velmi pozitivní. Za mě osobně musím říct, že Váš přístup byl nejen profesionální, ale i lidský, empatický, velmi poutavý. Jste ženy na svém místě." Michaela K., CSG Praha

"Ďakujeme Vám za ochotu a milý prístup. Vďaka nemu bola celá organizácia aj samotné školenie nesmierne príjemné. Ešte raz ďakujem a verím, že sa čoskoro znova stretneme." Paulina L., Savills Praha

Nabízené okruhy témat:

Pro poskytování co nejlepších služeb našim zákazníkům používáme cookies. Další informace