Vloženo: 15. března 2016
Zákazník není blbec
Velké obchodní domy nebo řetězce stále sází, že zákazník je neznalec v oblasti materiálů, střihů, zpracování. Při dírce na oblečení nebo bočním švu přetočeném na zadní díl potom po prvním praní často viníme pračku nebo použitý prací prášek. Problém je mnohdy jiný - při výrobě se používají tenká, nekvalitní vlákna nebo stará, steřelá. Při zpracování, samotném šití, nejsou dodržena základní pravidla a švi se nám potom až o několik desítek centimetrů točí nebo vlákna doporučený cyklus praní nevydrží a praskají. Jaká je pomoc? Větší přehled o materiálech, jejich vlastnostech. Při koupi trika se nebojte kousek položit na rovný stůl a švi zkontrolovat. Někdy švi, které "letí" jsou viditelné již na ramínku. Trpělivost nebo nákup s odborníkem, který Vás na chyby hned upozorní.
|
< ZPĚT
|
|
|
|