PRO FIRMY

Dnešní firmy mají spoustu odborníků, manažerů, vybavenými znalostmi, jazyky, ale vědí jak se zachovat při dané situaci při jednání s klientem nebo s kolegou? … Kdo komu podává ruku první, komu nabízíme tykání, kdy sundám sako, jak správně zvolit dress code na společenskou akci …?  Jak jsou na tom se znalostmi u stolu?  …stolování je právem považováno za nejtěžší disciplínu. Dnes znalost společenkého chování patří mezi základní dovednosti, každého úspěšného muže či ženu a je to nedílnou součástí dobré image firmy. Naše semináře se rozhodně nesnaží udělat z mužů nažehlené panáky v motýlku nebo z dam ženy v černých kostýmech. Vše kolem nás prochází neustálým vývojem, restartem, toto se pochopitelně dotýká i etikety, firemního dress codu, které musí i na změny okolního business světa reagovat. Vztahy na pracovišti jsou uvolněnější, oblékání je ležérnější, ale i tak má společenská etiketa daná pravidla, která je dobré znát a vědět kdy a jak použít. Kde začíná tato pomyslná startovací čára? Abychom působili na své okolí upraveným a příjemným dojmem? První má rada zní: 
“Oblékejte se profesionálně, chovejte se uvolněně.”

Naše semináře jsou určeny různým pozicím, profesím, majitelům firem, zaměstnancům, obchodním zástupcům, asistentkám firem, všem kdo jedná s klienty, je součástí firemní image, pracuje sám a chce se posunout dál, získat sebevědomí.







1) SEMINÁŘ PROFESIONÁLNÍHO STYLU OBLÉKÁNÍ

Jak jste oblečeni, vypovídá mnohé o tom, kdo jste a kam míříte. Jak se oblékáme ve volném čase je otázkou našeho vkusu, jak se oblékneme do práce -
tady platí pravidla firemního dress codu. Je prokázáno, že jak působíme na druhé - tvoří až 65% prvního dojmu. Po celém světě zůstává oděv významným prvkem neverbální komunikace, je to jazyk, kterým promluvíme, aniž bychom řekli slovo. Proto je výběr vhodného oblečení tak důležitý, může nám usnadnit nebo zkopmlikovat mnoho situací. Lidé reagují negativně nejen na hulvátské chování, ale i na zanedbaný zevnějšek.
Váš styl je vždy Vaší osobní vizitkou, budujte ho dobře, jednoduše, ale jako profesionál.

SEMINÁŘE DOPORUČUJEME 

  • obchodníkům, zaměstnancům, kteří se pohybují v oblasti obchodu, styku s klienty, lidem • pracujícím v bankovním sektoru, ve službách, v hotelovém sektoru, státních službách 
  • majitelům firem, jejich zaměstnancům, všem, kteří si ve svém postavení nemohou dovolit chybovat s ohledem ke své pozici 
  • každému, kdo je v kontaktu s klienty v tuzemsku nebo v zahraničí
        • asistentkám, které jsou prvním pojítkem mezi klientem a firmou
• všem, kdo chtějí a potřebuji mít profesionální styl oblékaní ... 

ÚČASTNÍK SEMINÁŘE SI OSVOJÍ ….
  • rozdíl firemní dress code a dress code, jeho pravidla a závaznost
  • elegantní žena (kostým, kalhoty, obuv, kabelka, šperky, punčochy,…) 
  • elegantní muž (košile, kravata, motýlek, ponožky, obuv, oblek, …) 
  • vhodný výběr oblečení na nejrůznější společenské akce  (obchodní večeři, banket, recepci, cocktail, garden party, team building, veletrh…) 
  • co o Vás prozradí Vaše oblečení 
  • co není vhodné mít v šatníku a proč 
  • profesionální a lehce zkombinovatelný šatník ženy a muže 
        • jak jednoduše nakupovat a rychle kombinovat svůj šatník
• od hlavy až k patě - muž i žena (vousy, make up, ruce, boty, parfém…)

DÉLKA KURZU JE 90 MINUT
Tento kurz je možný i v aglickém jazyce






2) FIREMNÍ SEMINÁŘ ETIKETY NEJEN U STOLU

Dnes se s klienty i zaměstnanci setkáváme při různých společenských příležitostech. Stejně důležitá jako znalost dress codu je zvládnuté chování u stolu. Až polovina úspěšně uzavřených obchodů se odehrává právě při obchodním obědě nebo večeři -  při stolování. Aby Vaše nejistota při pohledu na slavnostně prostřený stůl s mnoha skleničkami a příbory nebyla delší, než je nezbytně nutné, připravili jsme pro Vás seminář etikety stolování. Dnes je nutné ovládat etiketu stolování, získáte respekt a body navíc. Nikdo se však nenarodil jako mistr etikety stolování, zvláště pak v případě, když se podávají záludnější kulinářské lahůdky. Buďte perfektně připraveni na jakoukoliv gastronomickou událost a s noblesou ji zvládněte. 
Tento kurz je u firem oblíben jako součást team buldingu nebo vánočních večírků. 

SEMINÁŘE DOPORUČUJEME 
• obchodníkům, zaměstnancům, kteří se pohybují v oblasti obchodu, styku s klienty
 • pracujícím v bankovním sektoru, ve službách, v hotelovém sektoru, státních službách 
• majitelům firem, jejich zaměstnancům, všem, kteří si ve svém postavení nemohou dovolit chybovat s ohledem ke své pozici 
  • každému, kdo je v kontaktu s klienty v tuzemsku nebo v zahraničí
všem, kdo chtějí a potřebuji zvládnout znalost etiketu stolování

... ÚČASTNÍK SEMINÁŘE SI OSVOJÍ ….
• příchod do restaurace a usazení ke stolu, kam sako, kabelka
• zacházení s různými typy příborů, ubousek, telefon u jídla, PC …
• alkoholické nápoje při obchodních jednáních
• kdo platí, výběr vína pro hosta, pozorný hostitel
• etiketa u stolu v jiných kulturách
• řeč těla u stolu, nehody u stolu - jak je řešit
• konverzace u stolu, co je tabu
• různé typy společ. akcí (banketní večeře, raut, číše vína, recepce...) rozdíly a jejich zákonitosti

DÉLKA KURZU - PODLE KONKRÉTNÍCH POŽADAVKŮ KLIENTA
Tento kurz je možný i v aglickém jazyce







3) MODERNÍ BUSINESS ETIKETA

K perfektně zvládnutému stylu pblékání patří i obchodní nebo firemní etiketa. V hierarchii firmy jsou jasně daná pravidla, která je dobré znát a s citem na danou situaci použít. To stejné platí i ve firmě. Mnohokrát jsme vystaveni jednáním, krizovým situacím a je dobré vědět jak se v danou chvíli pohotově zachovat, reagovat, čemu se vyvarovat, nezapomenout použít cit, který je v kombinaci se znalostí společ. etikety, nejdůležitější. Komunikace, chování, zdvořilost, to vše by mělo být součástí úspěšného muže nebo ženy. To vše a mnohem víc si odnesete z našeho semináře Moderní business etiketa. 

SEMINÁŘE DOPORUČUJEME 
   • obchodním manažerům, vedoucím pracovníkům, majitelům firem
    • každému, kdo je v kontaktu s klienty v tuzemsku nebo v zahraničí 
   • asistentkám, které jsou prvním pojítkem mezi klientem a firmou


... ÚČASTNÍK SEMINÁŘE SI OSVOJÍ ….
• kdo vítá hosta ve firmě, kdo podává ruku jako první, představení, vizitky
        • oslovování, tituly, funkce, tykání s klientem, tykání na pracovišti
• pracovní oběd, večeře s klientem, konverzace u stolu, kdo platí
• dárky pro zahraničního hosta, odchod zaměstnance, jubilea, team building
        • videohovory, conference call, chyby
        •co o Vás prozradí Vaše oblečení
        •jak vést poradu se zaměstnanci, jednání s klientem
• neverbální komunikace, gesta, kterým se vyhnout 

DÉLKA KURZU 90 - 120 MINUT
Tento kurz je možný i v aglickém jazyce







4) VAŠE IMAGE & MODERNÍ BUSINESS ETIKETA = VAŠE ZBRAŇ

Seminář se skládá ze dvou částí - Profesionální styl oblékání a Business etiketa.
Naučíme vás, jak má vypadat jednoduchý a lehce zkombinovatelný šatník ženy & muže. Které materiály, styly mít, jak chytře a efektivně nakupovat, dress code.
Ve druhé části - projdeme jak se správně prezentovat - vše má svá pravidla, pracovní etiketa se od společenské liší, je důležité znát její zákonitosti. Budete si jistější nejen při obchodních jednáních s klienty, ale i na pracovišti mezi kolegy.
Prvních 60 vteřin stačí udělat kladný první dojem, důležitých 60 vteřin stačí pro získání, udržení nebo ztrátu klienta. 


SEMINÁŘE DOPORUČUJEME 
• obchodníkům, zaměstnancům, kteří se pohybují v oblasti obchodu, styku s klienty
• pracujícím v bankovním sektoru, ve službách, v hotelovém sektoru, státních službách 
• majitelům firem, jejich zaměstnancům, všem, kteří si ve svém postavení nemohou dovolit chybovat s ohledem ke své pozici 
všem, kdo chtějí a potřebuji zvládnout profesionální styl oblékaní 
        • asistentkám, které jsou prvním pojítkem mezi klientem a firmou


... ÚČASTNÍK SEMINÁŘE SI OSVOJÍ ….
• co je to dress code, jeho pravidla, závaznost
• šatník profesionální ženy & muže, jak efektivně nakupovat
        • na čem bychom měli šetřit a do čeho naopak investovat - dokonalá šatna
• největší přešlapy v oblékání v obchodním prostředí
• "od hlavy k patě" u mužů i žen (make up, vlasy, vousy, ruce...) 
• co o Vás prozradí Vaše oblečení
• kdo vítá hosta ve firmě, kdo podává ruku jako první, představení, vizitky
        • oslovování, tituly, funkce, tykání s klientem, tykání na pracovišti
• společenská etiketa u stolu, nehody
• pracovní oběd, večeře s klientem, konverzace u stolu, kdo platí
• dárky pro zahraničního hosta, odchod zaměstnance, jubilea, team building
        • videohovory, conference call, chyby & tipy
• neverbální komunikace, gesta, kterým se vyhnout 

DÉLKA KURZU JE 3 HODINY







5) KURZ PRO ASISTENTKY

Asistentka je první člověk se kterým příjde klient do styku, při návštěvě firmy. Je to důležitý bod ve fungující firmě, měla by se nejen profesionálně chovat, ale i náležitě vypadat. Asistentky jsou právem přezdívány “krk firmy”. Jsou prvním, nejdůležitějším člověkěm, kterého nově příchozí klient potká, skrz koho si udělá první dojem na firmu, aniž by znal vedení společnosti. Na dnešní asistentky je kladen nárok nejen po odborné, jazykové a organizační stránce, ale musí působit profesionálním a celkově reprezentativním dojmem. Jak toho dosáhnout vám pomůže náš seminář, který je určen právě asistentkám. Je jedno v jakém oboru vaše firma podniká, vše mají společené jsou prvním důstojníkem na vaší pomyslné lodi. 


SEMINÁŘE DOPORUČUJEME 
   • všem asistentkám, které jsou prvním pojítkem mezi klientem a firmou
   • asistentkám v jakémkoliv oboru, obchodním asistentům
 • asistentkám v obchodě, na recepci hotelů

... ÚČASTNÍK SEMINÁŘE SI OSVOJÍ ….
• co je to dress code, jeho pravidla, závaznost
největší přešlapy v oblékání v obchodním prostředí
špatně zvolený make up, celková (ne)upravenost
• "od hlavy k patě" u mužů i žen (make up, vlasy, vousy, ruce...) 
• kdo vítá hosta ve firmě, kdo podává ruku jako první
        • oslovování, tituly, funkce, tykání s klientem, tykání na pracovišti
neverbální komunikace, gesta, kterým se vyhnout 


DÉLKA KURZU 1,5 HODINYY BEZ VIZÁŽISTKY
DÉLKA KURZU 3 HODINY S VIZÁŽISTKOU







6) KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTI NEJEN S KLIENTY

Špatná komunikace nebo žádná, nám může přidělat spoutu problémů. Zboží, produkty, služba, kterou nabízíme nemá nohy, musí se ke klientům dostat přes vaši reklamu - komunikaci. Stejně důležitá jako komunikace on line na webu, soc. médiích, je komunikace přímá, osobní s klienty. Komunikace by měla být pravidelná, ale ne otravně častá. Jak správně vést dialog s klientem, podřízeným, nadřízeným? … 

SEMINÁŘE DOPORUČUJEME 
obchodníkům, zaměstnancům, kteří se pohybují v oblasti obchodu, styku s klienty
• pracujícím v bankovním sektoru, ve službách, v hotelovém sektoru, státních službách 
• majitelům firem, jejich zaměstnancům, všem, kteří si ve svém postavení nemohou dovolit chybovat s ohledem ke své pozici 


... ÚČASTNÍK SEMINÁŘE SI OSVOJÍ ….
formy a styly komunikace (osobní, písemná, on line)
dobré x špatné komunikační zlozvyky
důležitost zpětné vazby
společenské chování při jednáních s klientem
chyby při komunikaci (skype, telefon, osobní…)
pozitivní a slušné chování při jednání s klienty, dárky
řeč těla při komunikaci, prezentaci, proslovu …


DÉLKA KURZU JE 90 MINUT







Všechny kurzy probíhají v různém počtu posluchačů. Semináře připravujeme na míru, pro konkrétního klienta, společnost.



Copyright © 2016 | FASH ME | Design: barbaradesign.cz | Code: horak.cx